INTOUCH

Forenkler købsflowet for dine kunder og konverterer flere salg i webshoppen.
Henter automatisk kundens navn, adresse m.v. via telefonnummeret.

Få flere salg

Bedre og hurtigt købsflow ved checkout, giver mere salg i webshoppen.

Nemt for kunden

Kunderne slipper for at indtaste deres adresseoplysninger ved checkout.

API integration

INTOUCH implementeres via API og kan derfor nemt integreres i alle IT-systemer.

Bedre kundedata

Giver bedre kvalitet af kundedata uanset om du arbejder B2C eller B2B.

Hvad kan Intoch gøre for din webshop?

Se 30 sekunders video, og bliv klog på Intoch!

Konvertere flere webshopsalg

Når du driver en webshop, ved du, at et nemt købsflow sælger flere varer. Jo flere oplysningerne kunden selv skal indtaste, des flere falder fra i købsprocessen, som i sidste ende betyder færre salg hos webshoppen. Det er dyrt at miste et salg, fordi konkurrencen om internetkunderne er stor, og kunderne hurtigt shopper videre hos konkurrenten. Desuden kan det være omkostningsfuldt blot at få kunderne til at besøge webshoppen. Derfor er det særligt ærgerligt at miste salg på målstregen, fordi kunden ikke ”gider” at udfylde adresseoplysningerne. Det handler derfor om at gøre det nemt for kunderne at udfylde deres adresseoplysninger – og her er INTOUCH løsningen genial.

INTOUCH giver webshops adgang til en omfattende og konstant opdateret adressedatabase, der dækker personer i de nordiske lande. Med INTOUCH undgår webshoppens kunder den besværlige arbejdsgang med at indtaste deres adresseoplysninger ved checkout. Kunden skal blot indtaste sit telefonnummer, hvorefter resten af kundens oplysninger automatisk hentes ind i felterne på checkout-formularen.
Fordi købsprocessen er gjort betydelig nemmere, vil flere kunder færdiggøre deres køb.
Kort sagt, INTOUCH konvertere flere salg.

Fordele

• Konvertere flere salg
• Forenkler købsprocessen
• Højner serviceniveauet og kundeoplevelsen
• Giver opdaterede kundeoplysninger
• Kan via API integreres i alle IT-systemer

Priser & Tilbud

Prisen afhænger af antal opslag du køber pr. år.
Ubrugte opslag kan ikke overføres til en ny årlig periode.
Ønsker du at få et uforpligtende tilbud, bedes du kontakte os på tlf. 7070 1800.

Oprettelsesgebyr kr. 1.995,-
Pakke 1: Op til 5.000 opslag pr. år. kr.  2.975,-
Pakke 2: Op til 10.000 opslag pr. år. kr.  4.875,-
Pakke 3: Op til 20.000 opslag pr. år kr. 7.375,-
Pakke 4: Op til 40.000 opslag pr. år kr. 9.875,-
Pakke 5: Op til 70.000 opslag pr. år kr. 14.875,-
Pakke 6: Mere end 70.000 opslag, kontakt os for pris.

Opsætning af INTOUCH på webshop/website
Zumotools udviklere kan opsætte INTOUCH på din webshop, website m.v.
Pris fra kr. 1700,-

Alle priser er vejledende og ex. moms.

Sådan virker det

Ved checkout på webshoppen indtaster kunden sit mobilnummer eller fastnetnummer. Herefter laves der via API et opslag/søgning i INTOUCH databasen. Findes kundens oplysninger i databasen (hvilket de gør i hele 65-70 pct. af tilfældene), vises kundens oplysninger automatisk i inputfelterne på checkout-formularen.

API dokumentation

Kontakt os for oplysninger eller tilsendelse af API dokumentation.
Ring 7070 1800 eller send mail til: hello@zumotools.com

Bestilling

Kontakt os på tlf. 7070 1800 for bestilling af INTOUCH eller send en mail til: hello@zumotools.com

API integration til alle IT-systemer

INTOUCH implementeres via API og kan derfor nemt integreres i alle IT-systemer.
Med løsningen forbedres kvaliteten af kundedata uanset om du arbejder B2C eller B2B.
Når INTOUCH er implementeret, er det nemt at bruge: søg på telefonnummeret og de relevante oplysninger vil automatisk blive vist og udfyldt for dig.

Løsningen kan bl.a. benyttes til formål som:

Kundeklub tilmelding

Virksomheder der har et loyalitetsprogram eller kundeklub, kan benytte løsningen til at gøre det nemt for kunderne at udfylde deres medlemsdata.

Kundeopslag i butikken

Butikker der har behov for at slå kundens adresseoplysninger op inde i butikken. Her spørger butikspersonalet efter kundens telefonnummer, hvorefter kundeoplysningerne vises for ekspedienten.

Abonnementer

Virksomheder der sælger abonnementer, hvor kunderne skal udfylde deres kunde- og adresseoplysninger.
Her er det væsentligt at kundedata udfyldes korrekt, hvilket INTOUCH løser.

Telemarketing

For virksomheder der laver telemarketing kan salgskonsulenten hurtigt slå kundens adresseoplysninger op.
Dette er relevant i forbindelse med kundens accept af køb og tilsendelse af produkt.

Tilsendelse af materiale

Til virksomheder hvor kunderne kontakter virksomheden for at få tilsendt informationer, magasiner, foldere m.v. via almindelig post. Her kan personalet slå kundens telefonnummer op, hvorefter kundens adresseoplysninger vises.

Rejsebureauer

For rejsebureauer hvor kunderne kan bestille rejser ved at ringe til kundeservice. Her kan konsulenten nemt slå kundens adresseoplysninger op i forbindelse med tilsendelse af billetter eller lign.

Prøv gratis demo

Prøv ZumoSMS gratis, udfyld felterne med dine oplysninger, eller ring 7070 1800.

Virksomhed*

Dit navn*

Din e-mail*

Dit telefonnummer*